Show simple item record

Brass quintet recording.

Dublin Core metadata

dc.creatorΔεκεμίδου, Γεωργίαel
dc.creatorΠασχούλας, Αντώνιοςel
dc.creatorDekemidou, Georgiaen
dc.creatorPaschoulas, Antoniosen
dc.date.accessioned2019-03-13T11:42:01Z
dc.date.available2019-03-13T11:42:01Z
dc.date.issued2019-03-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/9034
dc.description.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία έχει ως θέμα την ηχογράφηση ενός συνόλου που αποτελείται από πέντε χάλκινα πνευστά μουσικά όργανα. Η ηχογράφηση αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη καθώς η μία λαμβάνει χώρα στο στούντιο ηχογράφησης του ΑΤΕΙ Ρεθύμνου Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής και η δεύτερη σε έναν χώρο διαφορετικού χαρακτήρα από τον πρώτο, συνεπώς με περισσότερες φυσικές ανακλάσεις. Οι τεχνικές ηχογράφησης που εφαρμόστηκαν είναι ανάλογες των απαιτήσεων των δύο αυτών χώρων, καθώς αποτελούν και αντικείμενο πειραματισμού για την βέλτιστη δυνατή αποφυγή των όποιων προβλημάτων, που προκύπτουν κατά την εξελιξη μιας τέτοιας διαδικασίας. Σκoπός της εργασίας αυτής, είναι αρχικά η σύγκριση των δύο χώρων και των διαφορετικών τεχνικών που θα χρησιμοποιηθούνε σε αυτούς και κατ' επέκταση η βέλτιστη απόδοση ομοιότητας στο αποτέλεσμα μέσω της επεξεργασίας του ηχογραφημένου υλικού. Το έργο που θα ηχογραφηθεί αποτελείται απο εννιά κομμάτια τα οποία προέρχονται από την εποχή της Αναγέννησης και είναι διασκευασμένα για πέντε χάλκινα πνευστά μουσικά όργανα. Για τα συγκεκριμένα κομμάτια θα γίνει μορφολογική αναφορά, θεωρητική ανάλυση των οργάνων από τα οποία θα εκτελεστούν όσον αφορά την κατασκευή και την ιστορία τους, καθώς και τον τρόπων ηχογράφησης του σήμερα που συνηθίζονται και προτείνονται για τα όργανα αυτά.el
dc.description.abstractThe present dissertation deals with the recording of a set consisting of five brass wind instruments. This recording is divides in two parts. One of them takes place at the recording studio of Technical University of Rethymno Department of Music Engineering and Acoustics and the latter in a place of a different character, considering the Acoustics, than the first one, thus with more reflections. The recording techniques applied are appropriate to the requirements of these two places, , as they are the subject of experimentation for the best avoidance of any problems that arise in the course of such a process. The purpose of this work is initially a comparison of the two recording places and the different techniques are going to be used in them and therefore the optimal similarity to the result by processing the recorded material. The project to be recorded consists of nine pieces from the Renaissance and are adapted for five brass wind instruments. For each and every one of the songs will be a morphological report, theoretical review of the instruments from which they will be performed as regurds their construction and history, as well as the recommended ways of these days recordings.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗχογράφηση κουιντέτου χάλκινων πνευστών.el
dc.titleBrass quintet recording.en

healMeta

heal.creatorNameΔεκεμίδου, Γεωργίαel
heal.creatorNameΠασχούλας, Αντώνιοςel
heal.creatorNameDekemidou, Georgiaen
heal.creatorNamePaschoulas, Antoniosen
heal.publicationDate2019-03-13
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/9034
heal.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία έχει ως θέμα την ηχογράφηση ενός συνόλου που αποτελείται από πέντε χάλκινα πνευστά μουσικά όργανα. Η ηχογράφηση αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη καθώς η μία λαμβάνει χώρα στο στούντιο ηχογράφησης του ΑΤΕΙ Ρεθύμνου Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής και η δεύτερη σε έναν χώρο διαφορετικού χαρακτήρα από τον πρώτο, συνεπώς με περισσότερες φυσικές ανακλάσεις. Οι τεχνικές ηχογράφησης που εφαρμόστηκαν είναι ανάλογες των απαιτήσεων των δύο αυτών χώρων, καθώς αποτελούν και αντικείμενο πειραματισμού για την βέλτιστη δυνατή αποφυγή των όποιων προβλημάτων, που προκύπτουν κατά την εξελιξη μιας τέτοιας διαδικασίας. Σκoπός της εργασίας αυτής, είναι αρχικά η σύγκριση των δύο χώρων και των διαφορετικών τεχνικών που θα χρησιμοποιηθούνε σε αυτούς και κατ' επέκταση η βέλτιστη απόδοση ομοιότητας στο αποτέλεσμα μέσω της επεξεργασίας του ηχογραφημένου υλικού. Το έργο που θα ηχογραφηθεί αποτελείται απο εννιά κομμάτια τα οποία προέρχονται από την εποχή της Αναγέννησης και είναι διασκευασμένα για πέντε χάλκινα πνευστά μουσικά όργανα. Για τα συγκεκριμένα κομμάτια θα γίνει μορφολογική αναφορά, θεωρητική ανάλυση των οργάνων από τα οποία θα εκτελεστούν όσον αφορά την κατασκευή και την ιστορία τους, καθώς και τον τρόπων ηχογράφησης του σήμερα που συνηθίζονται και προτείνονται για τα όργανα αυτά.el
heal.abstractThe present dissertation deals with the recording of a set consisting of five brass wind instruments. This recording is divides in two parts. One of them takes place at the recording studio of Technical University of Rethymno Department of Music Engineering and Acoustics and the latter in a place of a different character, considering the Acoustics, than the first one, thus with more reflections. The recording techniques applied are appropriate to the requirements of these two places, , as they are the subject of experimentation for the best avoidance of any problems that arise in the course of such a process. The purpose of this work is initially a comparison of the two recording places and the different techniques are going to be used in them and therefore the optimal similarity to the result by processing the recorded material. The project to be recorded consists of nine pieces from the Renaissance and are adapted for five brass wind instruments. For each and every one of the songs will be a morphological report, theoretical review of the instruments from which they will be performed as regurds their construction and history, as well as the recommended ways of these days recordings.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΗχογράφηση κουιντέτου χάλκινων πνευστών.el
heal.titleBrass quintet recording.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordαναγέννηση, ηχογράφηση, πνευστό όργανο, κουιντέτοel
heal.keywordrenaissance, sound recording, wind instruments, quinteten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚονδύλη, Γεωργίαel
heal.advisorNameΦιτσανάκης, Μίνωςen
heal.advisorNameKondyli, Georgiaen
heal.advisorNameFitsanakis, Minosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States