Show simple item record

Construction of a robotic vehicle by programming in a Scratch environment.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚαρυωτάκης, Βασίλειοςel
dc.creatorKaryotakis, Vasileiosen
dc.date.accessioned2019-05-08T14:58:55Z
dc.date.available2019-05-08T14:58:55Z
dc.date.issued2019-05-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/9089
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή θα ασχοληθούμε με την κατασκευή , την υλοποίηση και τον προγραμματισμό ενός ρομποτικού οχήματος το οποίο είναι βασισμένο στην ανοικτή πλατφόρμα Arduino για την εισαγωγή μαθητών Δημοτικού/Γυμνασίου στον κόσμο του προγραμματισμού, αυτό θα επιτευχθεί με τον προγραμματισμό σε περιβάλλον Scratch το οποίο δεν χρειάζεται να έχει κάποιος γνώσεις προγραμματισμού για να προγραμματίσει. Ο τελικός χρήστης στο τέλος της υλοποίησης θα μπορεί να ελέγχει το όχημα μέσω εικονικών στοιχείων και όχι κώδικα δια μέσου του ηλεκτρονικού υπολογιστή όπως επίσης θα μπορεί να το ελέγξει μέσω Bluetooth , μέσω IR (τηλεκοντρόλ), το όχημα να είναι αυτόνομο στον χώρο δηλαδή να μπορεί να κινείται αυτόνομα και να αποφεύγει εμπόδια χωρίς την παρέμβαση του χρήστη και επίσης να μπορεί να αναγνωρίζει μια διαδρομή (Line Follow) και να την ακολουθεί πάλι αυτόνομα.el
dc.description.abstractIn this thesis we will deal with the construction, implementation and programming of a robotic vehicle based on the Arduino open platform for the introduction of primary / secondary school students into the world of programming, this will be achieved by programming in a Scratch environment that does not need to have programming skills to program. The end-user at the end of the implementation will be able to control the vehicle through virtual components rather than code through the computer as well as be able to control via Blue-tooth, via IR remote control, the vehicle will be autonomous in the room moving autonomously and avoid obstacles without the user's intervention and also be able to recognize a line and follow it again autonomously.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΚατασκευή ρομποτικού οχήματος με δυνατότητα προγραμματισμού μέσω του περιβάλλοντος scratch.el
dc.titleConstruction of a robotic vehicle by programming in a Scratch environment.en

healMeta

heal.creatorNameΚαρυωτάκης, Βασίλειοςel
heal.creatorNameKaryotakis, Vasileiosen
heal.publicationDate2019-05-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/9089
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή θα ασχοληθούμε με την κατασκευή , την υλοποίηση και τον προγραμματισμό ενός ρομποτικού οχήματος το οποίο είναι βασισμένο στην ανοικτή πλατφόρμα Arduino για την εισαγωγή μαθητών Δημοτικού/Γυμνασίου στον κόσμο του προγραμματισμού, αυτό θα επιτευχθεί με τον προγραμματισμό σε περιβάλλον Scratch το οποίο δεν χρειάζεται να έχει κάποιος γνώσεις προγραμματισμού για να προγραμματίσει. Ο τελικός χρήστης στο τέλος της υλοποίησης θα μπορεί να ελέγχει το όχημα μέσω εικονικών στοιχείων και όχι κώδικα δια μέσου του ηλεκτρονικού υπολογιστή όπως επίσης θα μπορεί να το ελέγξει μέσω Bluetooth , μέσω IR (τηλεκοντρόλ), το όχημα να είναι αυτόνομο στον χώρο δηλαδή να μπορεί να κινείται αυτόνομα και να αποφεύγει εμπόδια χωρίς την παρέμβαση του χρήστη και επίσης να μπορεί να αναγνωρίζει μια διαδρομή (Line Follow) και να την ακολουθεί πάλι αυτόνομα.el
heal.abstractIn this thesis we will deal with the construction, implementation and programming of a robotic vehicle based on the Arduino open platform for the introduction of primary / secondary school students into the world of programming, this will be achieved by programming in a Scratch environment that does not need to have programming skills to program. The end-user at the end of the implementation will be able to control the vehicle through virtual components rather than code through the computer as well as be able to control via Blue-tooth, via IR remote control, the vehicle will be autonomous in the room moving autonomously and avoid obstacles without the user's intervention and also be able to recognize a line and follow it again autonomously.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΚατασκευή ρομποτικού οχήματος με δυνατότητα προγραμματισμού μέσω του περιβάλλοντος scratch.el
heal.titleConstruction of a robotic vehicle by programming in a Scratch environment.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordρομποτικό όχημα, Arduino, γλώσσα προγραμματισμού Scratchel
heal.keywordrobotic vehicle, Arduino, Scratch programming languageen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Σπυρίδωνel
heal.advisorNamePanagiotakis, Spyridonen
heal.advisorID.emailspanag@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States