Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Μαδρίτης.
Online buying behavior: The case of consumers in Madrid.
View/ Open
Date
2019-05-17Author
Γιαννακοπούλου, Μελίντα
Giannakopoulou, Melinta
Metadata
Show full item recordAbstract
Το ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει εισέλθει παγκόσμια στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Υπάρχουν πλέον ηλεκτρονικά καταστήματα κάθε είδους και για κάθε ανάγκη που μπορεί να έχει ένας καταναλωτής. Διαθέτουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους παγκόσμια ανεξαρτήτως από το ποσό μακριά είναι ο αγοραστής, αφού πλέον μέσω του διαδικτύου οι αποστάσεις έχουν εκμηδενιστεί.
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου στην Μαδρίτη.
Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές της Μαδρίτης, τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο της επισκόπησης, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις.
Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφείς online καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. The aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences online purchases in Madrid, Spain. The first section of the thesis gives the theoretical background, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Madrid. According to the 144 local consumers participated in the survey, online searching and buying products become more and more popular and consumers’ behavior seems to depend on different factors. The results of the research can be used from local firms in order to improve their online marketing strategies.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info