Show simple item record

The automotive market in Europe after 2010.

Dublin Core metadata

dc.creatorΓιαννακουρέας, Παναγιώτηςel
dc.creatorGiannakoureas, Panagiotisen
dc.date.accessioned2019-06-27T07:54:03Z
dc.date.available2019-06-27T07:54:03Z
dc.date.issued2019-06-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/9148
dc.description.abstractΗ αγορά αυτοκινήτων από το 2010 μέχρι και σήμερα χαρακτηρίζεται από πολλές διακυμάνσεις οι οποίες συνδέονται άμεσα την κοινωνικοπολιτική και οικονομική κατάσταση στην Ευρώπη. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την πορεία των πωλήσεων τα τελευταία 8 χρόνια στον Ευρωπαϊκό χώρο, αναλύοντας καθοριστικούς παράγοντες πολιτικοοικονομικής φύσης όπως η οικονομική κρίση του 2008 και η ανάκαμψη της Ευρώπης αλλά και κοινωνικούς παράγοντες όπως οι σημαντικότερες τάσεις στις προτιμήσεις των καταναλωτών και η στροφή προς τα οχήματα εναλλακτικού καυσίμου. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας γίνεται μια ανάλυση των τεσσάρων χωρών της Ευρώπης που ηγούνται στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας τα τελευταία οκτώ χρόνια και παρουσιάζονται οι πέντε ποιο επιτυχημένοι σε πωλήσεις όμιλοι και μάρκες αυτοκινήτων. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μια προσπάθεια πρόβλεψης και ανάλυσης των τάσεων που ενδέχεται να επηρεάσουν την αγορά αυτοκινήτων στο μέλλον, όπως το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματαel
dc.description.abstractThe automotive market from 2010 until today is characterized by many fluctuations, which are directly connected with the socio-political and economic situation in Europe. The present paper analyze the course of sales for the last eight years in Europe, analyzing important political and economic factors such as the economic crisis in 2008 and the recovery process of Europe, as well as social factors like the most important trends in consumer preferences and the shift towards alternative fuel vehicles. In the second part of this paper there is an analysis of four European countries that have been leading the automotive industry for the last eight years and a presentation of the five most successful automobile groups and brands in terms of sales. In the last chapter there is an effort to predict and analyze the trends that will possibly shape the future of the automobile market, such as the increasing interest towards electric and autonomous vehicles.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ αγορά αυτοκινήτων στην Ευρώπη μετά το 2010.el
dc.titleThe automotive market in Europe after 2010.en

healMeta

heal.creatorNameΓιαννακουρέας, Παναγιώτηςel
heal.creatorNameGiannakoureas, Panagiotisen
heal.publicationDate2019-06-27
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/9148
heal.abstractΗ αγορά αυτοκινήτων από το 2010 μέχρι και σήμερα χαρακτηρίζεται από πολλές διακυμάνσεις οι οποίες συνδέονται άμεσα την κοινωνικοπολιτική και οικονομική κατάσταση στην Ευρώπη. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την πορεία των πωλήσεων τα τελευταία 8 χρόνια στον Ευρωπαϊκό χώρο, αναλύοντας καθοριστικούς παράγοντες πολιτικοοικονομικής φύσης όπως η οικονομική κρίση του 2008 και η ανάκαμψη της Ευρώπης αλλά και κοινωνικούς παράγοντες όπως οι σημαντικότερες τάσεις στις προτιμήσεις των καταναλωτών και η στροφή προς τα οχήματα εναλλακτικού καυσίμου. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας γίνεται μια ανάλυση των τεσσάρων χωρών της Ευρώπης που ηγούνται στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας τα τελευταία οκτώ χρόνια και παρουσιάζονται οι πέντε ποιο επιτυχημένοι σε πωλήσεις όμιλοι και μάρκες αυτοκινήτων. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μια προσπάθεια πρόβλεψης και ανάλυσης των τάσεων που ενδέχεται να επηρεάσουν την αγορά αυτοκινήτων στο μέλλον, όπως το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματαel
heal.abstractThe automotive market from 2010 until today is characterized by many fluctuations, which are directly connected with the socio-political and economic situation in Europe. The present paper analyze the course of sales for the last eight years in Europe, analyzing important political and economic factors such as the economic crisis in 2008 and the recovery process of Europe, as well as social factors like the most important trends in consumer preferences and the shift towards alternative fuel vehicles. In the second part of this paper there is an analysis of four European countries that have been leading the automotive industry for the last eight years and a presentation of the five most successful automobile groups and brands in terms of sales. In the last chapter there is an effort to predict and analyze the trends that will possibly shape the future of the automobile market, such as the increasing interest towards electric and autonomous vehicles.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΗ αγορά αυτοκινήτων στην Ευρώπη μετά το 2010.el
heal.titleThe automotive market in Europe after 2010.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordοικονομική κρίση, προτιμήσεις καταναλωτών, οχήματα εναλλακτικού καυσίμου, μερίδιο αγοράς, αυτόνομα αυτοκίνητα, car sharingel
heal.keywordfinancial crisis, consumer preferences, alternative fuel vehicles, market share, autonomous vehicles, car sharingen
heal.advisorNameΔημοτίκαλης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameDimotikalis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjdim@staff.hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States