Show simple item record

The chatbots and the possibilities provided on marketing. Clearing and inclusion of indicative chatbot in a content management system (CMS).

Dublin Core metadata

dc.creatorΑχλαδιανάκης, Αντώνηςel
dc.creatorAchladianakis, Antonisen
dc.creatorΠαππά, Ελένηel
dc.creatorPappa, Eleniel
dc.date.accessioned2019-10-30T09:40:48Z
dc.date.available2019-10-30T09:40:48Z
dc.date.issued2019-10-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/9236
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η παρουσίαση και η δημιουργία ενός ενδεικτικού Chatbot και η ενσωμάτωση του σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (cms). Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε στους αναγνώστες αυτής της εργασίας μια σφαιρική άποψη για την νέα αυτή τεχνολογία και μετ’ έπειτα να γίνει κατανοητός ο τρόπος της λειτουργίας και της υλοποίησης αυτής της εφαρμογής, όπως επίσης και τις δυνατότητες που διέπει ένα Chatbot. Αφορμή αποτέλεσε η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας. Μέσα από αυτή την ανάπτυξη, συνεπάγεται και η εξελικτική πορεία του κλασικού μάρκετινγκ, καθώς μέσω του διαδικτύου, του οποίου η χρήση έχει φτάσει σε παγκόσμιο πλέον επίπεδο, το μάρκετινγκ να αναβαθμίζεται ολοένα και περισσότερο. Συνεπώς γίνεται ολοένα και πιο ηλεκτρονικό, αφού δημιουργούνται νέα εργαλεία και τεχνολογίες. Μέσω του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ αναβαθμίζονται και οι επιχειρήσεις, καθώς με την χρήση νέων εργαλείων, φέρουν κερδοφόρα αποτελέσματα. Ένα από αυτά τα εργαλεία είναι και τα Chatbots. Εν κατακλείδι θα περιγράψουμε αναλυτικά τα Chatbots και τις δυνατότητες που παρέχουν στο μάρκετινγκ και το πώς λειτουργούν. Πιο συγκεκριμένα, στα παρακάτω κεφάλαια θα αναλύσουμε τον όρο Chatbot, πώς επιδρούν ως ένα νέο εργαλείο μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και στην εξυπηρέτηση και τι αντίκτυπο έχουν στην καθημερινότητα μας, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους. Επιπρόσθετα θα αναφερθούμε στην έννοια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και την εξέλιξη του μέσω της τεχνητής νοημοσύνης (Α.Ι) και θα περιγράψουμε αναλυτικά διάφορα εργαλεία κατασκευής Chatbot. Τέλος θα περιγράψουμε βήμα βήμα την δημιουργία ενός Chatbot, όπως επίσης θα παρουσιάσουμε και την λειτουργία του μέσα σε μια ιστοσελίδα.el
dc.description.abstractPurpose of this thesis is to present and create a flagship Chatbot and integrate it into a content management system (cms). Our goal is to provide readers of this work with a comprehensive view of this new technology and then understand how this application works and implements, as well as the capabilities of a Chatbot. The reason was the rapid development of technology. Through this development, so does the evolution of classical marketing, as the Internet, whose use has reached a global level, has made marketing more and more up-to-date. It is therefore becoming increasingly electronic as new tools and technologies are created. Businesses are being upgraded through e-marketing as well as by using new tools to bring about profitable results. One of these tools is Chatbots. In summary we will describe in detail the Chatbots and the opportunities they provide in marketing and how they work. More specifically, in the following chapters, we will discuss Chatbot, how it impacts business and service as a new marketing tool, and what impact they have on our daily lives, their pros and cons. In addition we will refer to the concept of e-marketing and its evolution through artificial intelligence (AI) and describe in detail various Chatbot construction tools. Finally we will describe step by step the creation of a Chatbot, as well as presenting its functionality within a website.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤα chatbots και οι δυνατότητες που παρέχουν στο μάρκετινγκ. Υλοποίηση και ενσωμάτωση ενδεικτικού chatbot σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS).el
dc.titleThe chatbots and the possibilities provided on marketing. Clearing and inclusion of indicative chatbot in a content management system (CMS).en

healMeta

heal.creatorNameΑχλαδιανάκης, Αντώνηςel
heal.creatorNameAchladianakis, Antonisen
heal.creatorNameΠαππά, Ελένηel
heal.creatorNamePappa, Eleniel
heal.publicationDate2019-10-29
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/9236
heal.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η παρουσίαση και η δημιουργία ενός ενδεικτικού Chatbot και η ενσωμάτωση του σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (cms). Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε στους αναγνώστες αυτής της εργασίας μια σφαιρική άποψη για την νέα αυτή τεχνολογία και μετ’ έπειτα να γίνει κατανοητός ο τρόπος της λειτουργίας και της υλοποίησης αυτής της εφαρμογής, όπως επίσης και τις δυνατότητες που διέπει ένα Chatbot. Αφορμή αποτέλεσε η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας. Μέσα από αυτή την ανάπτυξη, συνεπάγεται και η εξελικτική πορεία του κλασικού μάρκετινγκ, καθώς μέσω του διαδικτύου, του οποίου η χρήση έχει φτάσει σε παγκόσμιο πλέον επίπεδο, το μάρκετινγκ να αναβαθμίζεται ολοένα και περισσότερο. Συνεπώς γίνεται ολοένα και πιο ηλεκτρονικό, αφού δημιουργούνται νέα εργαλεία και τεχνολογίες. Μέσω του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ αναβαθμίζονται και οι επιχειρήσεις, καθώς με την χρήση νέων εργαλείων, φέρουν κερδοφόρα αποτελέσματα. Ένα από αυτά τα εργαλεία είναι και τα Chatbots. Εν κατακλείδι θα περιγράψουμε αναλυτικά τα Chatbots και τις δυνατότητες που παρέχουν στο μάρκετινγκ και το πώς λειτουργούν. Πιο συγκεκριμένα, στα παρακάτω κεφάλαια θα αναλύσουμε τον όρο Chatbot, πώς επιδρούν ως ένα νέο εργαλείο μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και στην εξυπηρέτηση και τι αντίκτυπο έχουν στην καθημερινότητα μας, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους. Επιπρόσθετα θα αναφερθούμε στην έννοια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και την εξέλιξη του μέσω της τεχνητής νοημοσύνης (Α.Ι) και θα περιγράψουμε αναλυτικά διάφορα εργαλεία κατασκευής Chatbot. Τέλος θα περιγράψουμε βήμα βήμα την δημιουργία ενός Chatbot, όπως επίσης θα παρουσιάσουμε και την λειτουργία του μέσα σε μια ιστοσελίδα.el
heal.abstractPurpose of this thesis is to present and create a flagship Chatbot and integrate it into a content management system (cms). Our goal is to provide readers of this work with a comprehensive view of this new technology and then understand how this application works and implements, as well as the capabilities of a Chatbot. The reason was the rapid development of technology. Through this development, so does the evolution of classical marketing, as the Internet, whose use has reached a global level, has made marketing more and more up-to-date. It is therefore becoming increasingly electronic as new tools and technologies are created. Businesses are being upgraded through e-marketing as well as by using new tools to bring about profitable results. One of these tools is Chatbots. In summary we will describe in detail the Chatbots and the opportunities they provide in marketing and how they work. More specifically, in the following chapters, we will discuss Chatbot, how it impacts business and service as a new marketing tool, and what impact they have on our daily lives, their pros and cons. In addition we will refer to the concept of e-marketing and its evolution through artificial intelligence (AI) and describe in detail various Chatbot construction tools. Finally we will describe step by step the creation of a Chatbot, as well as presenting its functionality within a website.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΤα chatbots και οι δυνατότητες που παρέχουν στο μάρκετινγκ. Υλοποίηση και ενσωμάτωση ενδεικτικού chatbot σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS).el
heal.titleThe chatbots and the possibilities provided on marketing. Clearing and inclusion of indicative chatbot in a content management system (CMS).en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordchatbot, νέα τεχνολογία, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, διαδίκτυο, τεχνητή νοημοσύνηel
heal.keywordchatbot, new technology, e-marketing, internet, artificial intelligenceen
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@csd.uoc.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States