Show simple item record

The attitude of consumers in Santorini towards online advertising.

Dublin Core metadata

dc.creatorΒαβούρης, Νικόλαοςel
dc.creatorVavouris, Nikolaosen
dc.date.accessioned2019-11-01T11:36:15Z
dc.date.available2019-11-01T11:36:15Z
dc.date.issued2019-11-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/9240
dc.description.abstractΤο μεγαλύτερο προϊόν ή υπηρεσία στον κόσμο δεν θα κερδίσει χρήματα αν οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει, γι 'αυτό οι διαφημίσεις θεωρούνται τόσο σημαντικές. Μια διαφήμιση είναι μια ηχητική ή οπτική μορφή επικοινωνίας μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί ένα ανοιχτά χορηγούμενο, μη προσωπικό μήνυμα για την προώθηση ή την πώληση ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή μιας ιδέας. Η ηλεκτρονική διαφήμιση είναι το πιο πρόσφατο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο μέσο διαφήμισης της σύγχρονης εποχής. Τις τελευταίες δεκαετίες, ένα από τα βασικά προβλήματα των εταιρειών είναι η γνώση του τρόπου με τον οποίο ο καταναλωτής θα ανταποκριθεί σε διάφορα πράγματα που θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη του απώτερου στόχου τους. Για το σκοπό αυτό, οι εταιρείες προσελκύουν πλέον προς την ηλεκτρονική διαφήμιση, επειδή έχει αυξηθεί ραγδαία την τελευταία δεκαετία. Ο αριθμός των λαών γίνεται πολύ μεγάλος μέρα με τη μέρα στη σύνδεση και ξοδεύοντας περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο. Συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα και τηλεοράσεις, είναι σε θέση να παρέχουν περαιτέρω σύνδεση στο διαδίκτυο. Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας και η άνοδος των νέων μέσων επικοινωνίας και των διαύλων επικοινωνίας άλλαξαν τρομερά το τοπίο των επιχειρηματικών διαφημίσεων. Ωστόσο, η αυξανόμενη εξάρτηση από το διαδίκτυο ως η τελική πηγή πληροφόρησης και επικοινωνίας, την καθιστούν κορυφαία πλατφόρμα διαφήμισης. Η ηλεκτρονική διαφήμιση προσφέρει αυξημένη συνειδητοποίηση των εταιρειών, μια εύκολη μέθοδο διανομής πληροφοριών, προηγμένες μεθόδους στόχευσης των καταναλωτών, άμεση και έμμεση σύνδεση με τους καταναλωτές. Η ηλεκτρονική διαφήμιση απευθύνεται στους πωλητές απευθείας με στοχοθετημένους καταναλωτές. Η διαφήμιση δεν πρέπει να είναι ενοχλητική αλλά διασκεδαστική. Μια τέτοια διαφήμιση πρέπει να είναι καινοτόμα για να προσελκύει όλο και περισσότερους καταναλωτές. Με την αυξημένη έγκριση σχάσης του διαδικτύου, ο Παγκόσμιος Ιστός καθίσταται σταδιακά μια τυποποιημένη πλατφόρμα διαφήμισης. Η ανάγκη είναι να κατανοηθούν οι καταναλωτές-στόχος και στη συνέχεια να ασχοληθεί η εταιρεία με συνετή στρατηγική προκειμένου να την εκμεταλλευτεί στο μέγιστο από αυτό το νέο μέσο.el
dc.description.abstractThe biggest product or service in the world will not save money if consumers do not know it exists, so the ads are so important. An advertisement is an audio or visual form of marketing communication that uses an openly distributed, non-personal message to promote or sell a product, service or idea. Electronic advertising is the latest and fastest growing advertising medium of the modern era. In recent decades, one of the key problems of companies is knowing how the consumer will respond to various things that will be used to achieve their ultimate goal. To this end, companies are now attracting e-advertising because it has grown rapidly over the last decade. The number of peoples becomes a very big day by day in the connection and spending more time on the internet. Devices such as cell phones and TVs are able to provide a further internet connection. The rapid development of technology and the rise of new media and communication channels have greatly changed the landscape of business advertisements. However, increasing dependence on the internet as the ultimate source of information and communication make it a top platform for advertising. Electronic advertising offers increased awareness of companies, an easy way of distributing information, advanced consumer targeting methods, direct and indirect customer connections. Online advertising is addressed to vendors directly with targeted consumers. Advertising should not be disturbing but entertaining. Such advertising must be innovative to attract more and more consumers. With the increased approval of the Internet fission, the Web is gradually becoming a standardized advertising platform. The need is to understand the target consumers and then engage the company with a prudent strategy to get the most out of this new tool.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ στάση των καταναλωτών της Σαντορίνης απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις.el
dc.titleThe attitude of consumers in Santorini towards online advertising.en

healMeta

heal.creatorNameΒαβούρης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameVavouris, Nikolaosen
heal.publicationDate2019-11-01
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/9240
heal.abstractΤο μεγαλύτερο προϊόν ή υπηρεσία στον κόσμο δεν θα κερδίσει χρήματα αν οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει, γι 'αυτό οι διαφημίσεις θεωρούνται τόσο σημαντικές. Μια διαφήμιση είναι μια ηχητική ή οπτική μορφή επικοινωνίας μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί ένα ανοιχτά χορηγούμενο, μη προσωπικό μήνυμα για την προώθηση ή την πώληση ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή μιας ιδέας. Η ηλεκτρονική διαφήμιση είναι το πιο πρόσφατο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο μέσο διαφήμισης της σύγχρονης εποχής. Τις τελευταίες δεκαετίες, ένα από τα βασικά προβλήματα των εταιρειών είναι η γνώση του τρόπου με τον οποίο ο καταναλωτής θα ανταποκριθεί σε διάφορα πράγματα που θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη του απώτερου στόχου τους. Για το σκοπό αυτό, οι εταιρείες προσελκύουν πλέον προς την ηλεκτρονική διαφήμιση, επειδή έχει αυξηθεί ραγδαία την τελευταία δεκαετία. Ο αριθμός των λαών γίνεται πολύ μεγάλος μέρα με τη μέρα στη σύνδεση και ξοδεύοντας περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο. Συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα και τηλεοράσεις, είναι σε θέση να παρέχουν περαιτέρω σύνδεση στο διαδίκτυο. Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας και η άνοδος των νέων μέσων επικοινωνίας και των διαύλων επικοινωνίας άλλαξαν τρομερά το τοπίο των επιχειρηματικών διαφημίσεων. Ωστόσο, η αυξανόμενη εξάρτηση από το διαδίκτυο ως η τελική πηγή πληροφόρησης και επικοινωνίας, την καθιστούν κορυφαία πλατφόρμα διαφήμισης. Η ηλεκτρονική διαφήμιση προσφέρει αυξημένη συνειδητοποίηση των εταιρειών, μια εύκολη μέθοδο διανομής πληροφοριών, προηγμένες μεθόδους στόχευσης των καταναλωτών, άμεση και έμμεση σύνδεση με τους καταναλωτές. Η ηλεκτρονική διαφήμιση απευθύνεται στους πωλητές απευθείας με στοχοθετημένους καταναλωτές. Η διαφήμιση δεν πρέπει να είναι ενοχλητική αλλά διασκεδαστική. Μια τέτοια διαφήμιση πρέπει να είναι καινοτόμα για να προσελκύει όλο και περισσότερους καταναλωτές. Με την αυξημένη έγκριση σχάσης του διαδικτύου, ο Παγκόσμιος Ιστός καθίσταται σταδιακά μια τυποποιημένη πλατφόρμα διαφήμισης. Η ανάγκη είναι να κατανοηθούν οι καταναλωτές-στόχος και στη συνέχεια να ασχοληθεί η εταιρεία με συνετή στρατηγική προκειμένου να την εκμεταλλευτεί στο μέγιστο από αυτό το νέο μέσο.el
heal.abstractThe biggest product or service in the world will not save money if consumers do not know it exists, so the ads are so important. An advertisement is an audio or visual form of marketing communication that uses an openly distributed, non-personal message to promote or sell a product, service or idea. Electronic advertising is the latest and fastest growing advertising medium of the modern era. In recent decades, one of the key problems of companies is knowing how the consumer will respond to various things that will be used to achieve their ultimate goal. To this end, companies are now attracting e-advertising because it has grown rapidly over the last decade. The number of peoples becomes a very big day by day in the connection and spending more time on the internet. Devices such as cell phones and TVs are able to provide a further internet connection. The rapid development of technology and the rise of new media and communication channels have greatly changed the landscape of business advertisements. However, increasing dependence on the internet as the ultimate source of information and communication make it a top platform for advertising. Electronic advertising offers increased awareness of companies, an easy way of distributing information, advanced consumer targeting methods, direct and indirect customer connections. Online advertising is addressed to vendors directly with targeted consumers. Advertising should not be disturbing but entertaining. Such advertising must be innovative to attract more and more consumers. With the increased approval of the Internet fission, the Web is gradually becoming a standardized advertising platform. The need is to understand the target consumers and then engage the company with a prudent strategy to get the most out of this new tool.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ στάση των καταναλωτών της Σαντορίνης απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις.el
heal.titleThe attitude of consumers in Santorini towards online advertising.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκαταναλωτής, μάρκετινγκ, ηλεκτρονική διαφήμιση, Σαντορίνηel
heal.keywordconsumer, marketing, electronic advertising, Santorinien
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States