Οι παράγοντες που επηρεάζουν την «οργανική» διάδοση (Virality) ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Factors influencing the virality of a product or service on social media.
View/ Open
Date
2019-11-13Author
Μπαλαντινάκη, Ελευθερία
Balantinaki, Eleftheria
Metadata
Show full item recordAbstract
Σε μια εποχή ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ, υπάρχουν όλο και περισσότερο διαφημίσεις ή προωθήσεις που μπορούν να γίνουν viral και ως εκ τούτου είναι σημαντικό οι διαφημιστές να κατανοήσουν ποιες είναι οι καμπάνιες που πιθανότατα θα επωφεληθούν από την εμφάνιση ειδήσεων σε απευθείας σύνδεση. Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ευαισθητοποίησης μάρκας μεταξύ μεγάλου πληθυσμού σε σύντομο χρονικό διάστημα και οι άνθρωποι είναι δυνατόν να το παραπέμπουν σε άλλους. Αυτός ο τύπος διαφημίσεων είναι δυνατόν να είναι ένας ισχυρός παράγοντας που επηρεάζει την απόφαση αγοράς του πελάτη οπότε και οι επιχειρήσεις έχουν επενδύσει σημαντικά σε αυτό το κομμάτι τα τελευταία χρόνια. In an era of integrated marketing communications, there are more and more ads or promotions that can go viral, so it is important for advertisers to understand which campaigns are most likely to benefit from showing online news. E-marketing through social networks can be used to create brand awareness among a large population in a short period of time and people can refer it to others. This type of ad can be a powerful factor in influencing a customer's purchase decision, so businesses have invested heavily in this piece in recent years. More ads or promotions that can go viral, so it's important for advertisers to understand which campaigns are most likely to benefit from showing online news. E-marketing through social networks can be used to create brand awareness among a large population in a short period of time and people can refer it to others. This type of ad can be a powerful factor in influencing a customer's purchase decision, so businesses have invested heavily in this piece in recent years.
Keyword:
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info