Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων millennials.
The effect of social media on the consumer behavior of Greek millennials.
Date
2020-01-21Author
Βασιλειάδη, Ελένη
Vasileiadi, Eleni
Μπορρομέο, Χαρά
Borromeo, Chara
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν η αναζήτηση της επιρροής που έχουν τα Social Media όσoν αφορά τη καταναλωτική συμπεριφορά των νέων καταναλωτών που γεννήθηκαν μετά το 1980 μέχρι το τέλος του 20ου αι. (millennials).
Η γενιά των millennials αποτελεί τη γενιά εκείνη με τη μεγαλύτερη επιρροή στο κόσμο των επιχειρήσεων καθώς συγκεντρώνει μια σειρά από χαρακτηριστικά που τη κάνουν να ξεχωρίζει. Όπως εύκολα φαίνεται οι millennials αποτελούν σήμερα το πιο δυναμικό κοινό καθώς είναι δυναμικοί, ευέλικτοι και προσαρμοστικοί, ενώ ταυτόχρονα συγκεντρώνουν και τα περισσότερα προσόντα στην αγορά εργασίας. Έχουν ζήσει την εποχή της εξάπλωσης του Διαδικτύου και ζυμώθηκαν μέσα από τη ανάδειξη των Social Media.
Tα Social Media, με την εμφάνιση τους έφεραν τους καταναλωτές πιο κοντά με την πραγματική εικόνα που παρουσιάζουν οι εταιρείες και τις εταιρείες πιο κοντά με τους καταναλωτές αλλά η μεγάλη διαφορά είναι ότι έδωσαν τη δυνατότητα στους χρήστες να επικοινωνούν μεταξύ τους και με τον τρόπο αυτό μια πληροφορία για κάτι διαφορετικό γρήγορα διαδίδεται και συζητιέται.
Η έρευνα που έγινε, προσπάθησε να αναδείξει όχι μόνο την αυξημένη εξάρτηση των αποφάσεων για αγορές των millennials από την ικανότητα τους να καταλαβαίνουν και να χειρίζονται τις εφαρμογές στο Διαδίκτυο αλλά και από την σημαντική εξάρτηση που δείχνουν να έχουν από τα Social Media.
Το εμπειρικό μέρος της διδακτορικής διατριβής διεξήχθη μέσω της μεθόδου της διεξαγωγής πρωτογενούς έρευνας, δηλ. σε μια απευθείας έρευνα η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων έρευνας. Η απευθείας αποστολή των ερωτηματολογίων και η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσα από την εφαρμογή της δωρεάν ηλεκτρονικής έρευνας της Google και οι απαντήσεις που προέκυψαν τοποθετήθηκαν σε ένα φύλο Excel για την εύκολη επεξεργασία και ερμηνεία των δεδομένων.
Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι millennials καταναλωτές χρησιμοποιούν ενεργά, για τις αγορές τους, το Διαδίκτυο, καθώς από αυτό δέχονται την περισσότερη πληροφόρηση και μέσα από τα Social Media καταγράφουν και τις γνώμες και κριτικές άλλων χρηστών. Πιστεύουν ότι το προϊόν θα είναι ακριβώς όπως περιγράφεται στον ιστότοπο και αναμένουν να υπάρχει μια ομαλή εξυπηρέτηση των πελατών και μετά την πώληση, αξιολογούν δε αρνητικά κάθε απόκλιση από αυτές τις αντιλήψεις τους. Οι γνώμες από φίλους και οικογένειες και η αξιολόγηση της εταιρείας επηρεάζουν άμεσα την αγοραστική τους συμπεριφορά. Τα ευέλικτα συστήματα πληρωμών και η δυνατότητα της άμεσης σύγκρισης είναι επίσης χαρακτηριστικά που εκτιμώνται ιδιαίτερα, ενώ τελικά περισσότεροι από το 75% των ερωτηθέντων εκτιμούν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ. The purpose of this study was to investigate the influence of Social Media on the millennials consuming behavior. Millennialsare all people born after 1980 until the end of the 20th century.
The generation of millennials is that generation who has actually the highest influence in the business world as it is characterizedby a number of specific features that make it stand out. Millennials are by far the most dynamic audience today as they are dynamic, flexible and adaptable, while at the same time they possess most of the necessary qualifications in the job market. They have been grown through the era of the Internet's spread over and have been kneading through the rise of Social Media.
The appearance of Social Media brought consumers closer to the true image of the companies and the companies closer to the real needs of the consumers, but the big difference is that they enabled customers to communicate with each other and thereby all information concerning something strange or different is quickly being disseminated and discussed.
Research has sought to highlight not only the increased reliance on the millennials' purchasing decisions and their ability to understand and handle online applications but also the significant reliance they appear to have on Social Media.
The empirical part of this study was completed through the method of conducting a primary research, i.e a direct research where the data collection was done through research questionnaires. Direct questionnaires were sent and data collected through Google's free online survey, and the resulting responses were placed in an Excel spreadsheet for easy data processing and interpretation.
The survey revealed that millennials are consumers that actively use Internet for their shopping, as they receive more information and record the opinions and criticisms of other users through Social Media. They believe that the product will be exactly as described on the site and expect a troubleless customer service and after-sales service, as they evaluate any deviation from their perceptions negatively. Friends and family opinions and company ratings influence directly their purchasing behavior. Flexible payment systems and the ability to compare instantly are alsofeatureshighlyappreciated, with more than 75% of respondents eventually finding that social media is now and shall be even more in the future, an effective marketing tool.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info