Γαστρονομία και branding τουριστικών προορισμών – Η περίπτωση της Κρήτης.
Gastronomy and branding of tourist destinations – The case of Crete.
Date
2020-01-21Author
Καστελλιανού, Ανεζίνα
Kastellianou, Anezina
Παναγιωτοπούλου, Σταματία
Panagiotopoulou, Stamatia
Metadata
Show full item recordAbstract
Τα τελευταία χρόνια, ο τουρισμός έχει καταστεί ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους οικονομικούς τομείς στον κόσμο. Όλο και περισσότερες χώρες και περιοχές αναγνωρίζουν τη δύναμη του τουρισμού για να ωθήσουν την ανάπτυξη και να συμβάλουν στην ευημερία της τοπικής κοινωνίας. Καθώς εμφανίζονται συνεχώς νέοι τουριστικοί προορισμοί και ο ανταγωνισμός εντείνεται για τη προσέλκυση των επισκεπτών, η δυνατότητα ενός προορισμού να προβάλει τον εαυτό του στη διεθνή σκηνή και να ξεχωρίσει από το πλήθος είναι πιο σημαντική από ποτέ. Η Κρήτη έχει ήδη δημιουργήσει όνομα ως ένας φημισμένος τουριστικός προορισμός τόσο για τις φυσικές ομορφιές που διαθέτει, όσο και για την ιστορική μοναδικότητα της. Η εργασία ερευνά τη δυνατότητα να ενισχυθεί η φήμη του brand «Κρήτη» με τη διάσταση της γαστρονομικής εμπειρίας, καθώς η κρητική κουζίνα είναι ονομαστή για τις γεύσεις, τη πρωτοτυπία των εδεσμάτων και την αγνότητα των τοπικών υλικών που χρησιμοποιεί. Για τους σκοπούς της εργασίας πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο σε δείγμα εστιατορίων της Κρήτης που έχουν πιστοποιηθεί για την κρητική κουζίνα τους, ώστε να διαπιστωθούν τα οφέλη της πιστοποίησης τόσο για τις ίδιες τις επιχειρήσεις, όσο και γενικότερα για την Κρήτη ως τουριστικό προορισμό. In recent years, tourism has become one of the fastest growing economic sectors in the world. More and more countries and regions recognize the power of tourism in order to boost growth and contribute to the prosperity of the local community. As new tourist destinations are constantly emerging and competition is intensifying to attract visitors, the ability of a destination to promote itself on the international stage and stand out from the crowd is more important than ever. Crete is already well-known as a renowned tourist destination both for its natural beauty and for its historical uniqueness. This thesis explores the possibility of enhancing the reputation of the "Crete" brand with the dimension of gastronomic experience, as the Cretan cuisine is renowned for its flavors, originality of dishes and the purity of its local ingredients. For the purpose of the thesis, a primary quantitative survey was conducted with a structured questionnaire on a sample of Cretan restaurants certified for their Cretan cuisine, in order to ascertain the benefits of certification for both the businesses themselves and Crete as a tourist destination in general.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info