Εμφάνιση απλής εγγραφής

The Greek scene of marketing and digital marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣιατραβάνης, Γεώργιοςel
dc.creatorSiatravanis, Georgiosen
dc.date.accessioned2020-01-21T19:56:25Z
dc.date.available2020-01-21T19:56:25Z
dc.date.issued2020-01-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/9251
dc.description.abstractTo Mάρκετινγκ έχει γίνει σήμερα αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής προώθησης των πωλήσεων που κάνουν όλες οι επιχειρήσεις ανεξαρτήτως του μεγέθους τους. Η τεχνολογία και, ιδιαίτερα η διάδοση του Διαδικτύου οδήγησε στην εμφάνιση του ψηφιακού (Digital) Μάρκετινγκ, που έχει για αντικείμενο την ανάπτυξη των πωλήσεων μέσα από το Διαδίκτυο. Για να το πετύχει χρησιμοποιεί μια σειρά από εργαλεία καθένα από τα οποία έχει ένα συγκεκριμένο στόχο. Η στρατηγική μάρκετινγκ της κάθε επιχείρησης διαφοροποιείται τόσο από το μίγμα εργαλείων που χρησιμοποιεί, όσο και από το ύψος των χρημάτων που δαπανώνται για την ανάπτυξη του κάθε εργαλείου. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος που είναι το θεωρητικό κομμάτι που έχει ως στόχο να κάνει μια εισαγωγή στο μάρκετινγκ και στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα το πρώτο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στη παρουσίαση των διαφόρων τύπων μάρκετινγκ που υπάρχουν και τη συνοπτική περιγραφή των τύπων αυτών. Το δεύτερο κομμάτι της εργασίας όπου είναι και το πρακτικό, ξεκινάει με το 2ο κεφάλαιο όπου αναφέρονται κάποιες επιτυχημένες εφαρμογές ψηφιακού μάρκετινγκ με στόχο να φανεί πόσες επιπλέον δυνατότητες υπάρχουν σε αυτό σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ και να γίνουν κατανοητές κάποιες από τις δυνατότητες χρήσης των εργαλείων του ψηφιακού μάρκετινγκ. Επιπλέον το 2ο μέρος της πτυχιακής αφορά την ανάλυση των αποτελεσμάτων και την εξαγωγή συμπερασμάτων από έρευνα που έγινε με τη διανομή ερωτηματολογίων. Το αντικείμενο της έρευνας ήταν η διερεύνηση της διάδοσης του ψηφιακού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, και την εκτίμηση του βαθμού ενημέρωσης για τα εργαλεία που το ψηφιακό μάρκετινγκ διαθέτει και τις διάφορες δυνατότητες που τα εργαλεία αυτά προσφέρουν στις επιχειρήσεις. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ έχει γίνει γνωστός και η χρήση του είναι αρκετά διαδεδομένη, αλλά οι δυνατότητες που μπορεί να δημιουργηθούν από την αποτελεσματική χρήση των διαφόρων εργαλείων του δεν έχουν ακόμη γίνει τελείως κατανοητές και για το λόγο αυτό δεν αξιοποιούνται πλήρως.el
dc.description.abstractThe world is constantly growing and is getting adapted to our needs and desires. Nowadays, there is a market for everything, and all markets have multiplied in size making it more difficult for businesses to attract the attention of their desired target group. The term ‘marketing’, is getting more common in our everyday lives and discussions whether they are about businesses or other activities. It is a fact that there are only few who know the accurate meaning of marketing and the purposes that it serves. There are strong differences in people’s beliefs about marketing, as many think marketing is synonymous with ‘selling’, while others consider it to be advertising and sales promotion actions or a combination of personal selling and advertising. On the contrary, marketing is a way of entrepreneur thinking and acting. It is based on the principle of fully satisfying the customer's needs through the products or services, and the proper service offered to him rather than just selling products and services. This means that all the actions of the employees and management of a business should be aimed at fully satisfying the needs of the customers, whether they come in direct contact with him or not. When we think of marketing, the first thing that comes to our minds is the advertising and channels we traditionally use such as television, ads, radio and advertising mails. It is true that with the Internet, the directory has multiplies by adding techniques like search engine optimization (SEO), search engine marketing (SEM), content marketing, social media marketing (SMM), pay-per-click (PPC), email marketing. Terms like Digital marketing, Internet marketing, Online marketing, and Emarketing are all too often heard to signify the modern era of marketing. Many times these terms are used almost alternatively and the question is whether some mean the same thing. - Philip Kotler, a famous marketing professor, believes that it is a human activity, aimed at satisfying people's needs and desires through the trading process. An adequate definition of marketing could be: Marketing is the art when a company can make satisfied customers and be able to retain them. Satisfied customers are the only element that ensures the long-term survival and growth of a business. That is why Relationship Marketing is getting so crucial in recent years.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ ελληνική σκηνή του marketing και του digital marketing.el
dc.titleThe Greek scene of marketing and digital marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣιατραβάνης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameSiatravanis, Georgiosen
heal.publicationDate2020-01-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/9251
heal.abstractTo Mάρκετινγκ έχει γίνει σήμερα αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής προώθησης των πωλήσεων που κάνουν όλες οι επιχειρήσεις ανεξαρτήτως του μεγέθους τους. Η τεχνολογία και, ιδιαίτερα η διάδοση του Διαδικτύου οδήγησε στην εμφάνιση του ψηφιακού (Digital) Μάρκετινγκ, που έχει για αντικείμενο την ανάπτυξη των πωλήσεων μέσα από το Διαδίκτυο. Για να το πετύχει χρησιμοποιεί μια σειρά από εργαλεία καθένα από τα οποία έχει ένα συγκεκριμένο στόχο. Η στρατηγική μάρκετινγκ της κάθε επιχείρησης διαφοροποιείται τόσο από το μίγμα εργαλείων που χρησιμοποιεί, όσο και από το ύψος των χρημάτων που δαπανώνται για την ανάπτυξη του κάθε εργαλείου. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος που είναι το θεωρητικό κομμάτι που έχει ως στόχο να κάνει μια εισαγωγή στο μάρκετινγκ και στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα το πρώτο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στη παρουσίαση των διαφόρων τύπων μάρκετινγκ που υπάρχουν και τη συνοπτική περιγραφή των τύπων αυτών. Το δεύτερο κομμάτι της εργασίας όπου είναι και το πρακτικό, ξεκινάει με το 2ο κεφάλαιο όπου αναφέρονται κάποιες επιτυχημένες εφαρμογές ψηφιακού μάρκετινγκ με στόχο να φανεί πόσες επιπλέον δυνατότητες υπάρχουν σε αυτό σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ και να γίνουν κατανοητές κάποιες από τις δυνατότητες χρήσης των εργαλείων του ψηφιακού μάρκετινγκ. Επιπλέον το 2ο μέρος της πτυχιακής αφορά την ανάλυση των αποτελεσμάτων και την εξαγωγή συμπερασμάτων από έρευνα που έγινε με τη διανομή ερωτηματολογίων. Το αντικείμενο της έρευνας ήταν η διερεύνηση της διάδοσης του ψηφιακού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, και την εκτίμηση του βαθμού ενημέρωσης για τα εργαλεία που το ψηφιακό μάρκετινγκ διαθέτει και τις διάφορες δυνατότητες που τα εργαλεία αυτά προσφέρουν στις επιχειρήσεις. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ έχει γίνει γνωστός και η χρήση του είναι αρκετά διαδεδομένη, αλλά οι δυνατότητες που μπορεί να δημιουργηθούν από την αποτελεσματική χρήση των διαφόρων εργαλείων του δεν έχουν ακόμη γίνει τελείως κατανοητές και για το λόγο αυτό δεν αξιοποιούνται πλήρως.el
heal.abstractThe world is constantly growing and is getting adapted to our needs and desires. Nowadays, there is a market for everything, and all markets have multiplied in size making it more difficult for businesses to attract the attention of their desired target group. The term ‘marketing’, is getting more common in our everyday lives and discussions whether they are about businesses or other activities. It is a fact that there are only few who know the accurate meaning of marketing and the purposes that it serves. There are strong differences in people’s beliefs about marketing, as many think marketing is synonymous with ‘selling’, while others consider it to be advertising and sales promotion actions or a combination of personal selling and advertising. On the contrary, marketing is a way of entrepreneur thinking and acting. It is based on the principle of fully satisfying the customer's needs through the products or services, and the proper service offered to him rather than just selling products and services. This means that all the actions of the employees and management of a business should be aimed at fully satisfying the needs of the customers, whether they come in direct contact with him or not. When we think of marketing, the first thing that comes to our minds is the advertising and channels we traditionally use such as television, ads, radio and advertising mails. It is true that with the Internet, the directory has multiplies by adding techniques like search engine optimization (SEO), search engine marketing (SEM), content marketing, social media marketing (SMM), pay-per-click (PPC), email marketing. Terms like Digital marketing, Internet marketing, Online marketing, and Emarketing are all too often heard to signify the modern era of marketing. Many times these terms are used almost alternatively and the question is whether some mean the same thing. - Philip Kotler, a famous marketing professor, believes that it is a human activity, aimed at satisfying people's needs and desires through the trading process. An adequate definition of marketing could be: Marketing is the art when a company can make satisfied customers and be able to retain them. Satisfied customers are the only element that ensures the long-term survival and growth of a business. That is why Relationship Marketing is getting so crucial in recent years.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΗ ελληνική σκηνή του marketing και του digital marketing.el
heal.titleThe Greek scene of marketing and digital marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδίκτυο, ψηφιακό, μάρκετινγκ, online πωλήσεις, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμογέςel
heal.keywordinternet, digital, marketing, online selling, social media, applicationsen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States