Εκπαιδευτικό λογισμικό στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Educational software in primary educational.
View/ Open
Date
2020-01-21Author
Μπικάκη, Χριστίνα
Bikaki, Christina
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Κρήτης Αγίου Νικολάου. Η αναφορά που ακολουθεί αποτελεί λεπτομερή ανάλυση του σκοπού, της δομής και των αποτελεσμάτων της πτυχιακής εργασίας της εισηγήτριας.
Το θεματικό αντικείμενο της εργασίας είναι η εις βάθος μελέτη και ανάλυση των λογισμικών που χρησιμοποιούν οι δάσκαλοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Τα λογισμικά αυτά βοηθάνε το έργο του δασκάλου ώστε να ενταχθούν όσο το δυνατόν καλύτερα τα παιδιά στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Η χρήση ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού λογισμικού που τηρεί τις απαραίτητες προδιαγραφές, είναι δυνατόν να διευκολύνει το έργο του δασκάλου παρέχοντας του σημαντικές πληροφορίες που ενδεχομένως υστερούν από τα σχολικά βιβλία.
Το εκπαιδευτικό λογισμικό στοχεύει στην δημιουργία μιας ευχάριστης και προσελκυστικής μεθόδου διδασκαλίας μέσω μιας πληθώρας δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνολογία. Έτσι τα παιδιά από την αρχή ένταξης τους στα σχολικά θρανία προσαρμόζονται ταχύτερα και δεν θεωρούν την μάθηση ως έργο καταναγκαστικό. This graduate thesis was implemented within the framework if the study program of the department of Business Administration of TEI of Crete, Agios Nikolaos. The following is a detailed analysis of the purpose, the structure and the results of the dissertation work of the rapporteur.
The subject of the thesis is the in-depth study and analysis of the software used by teachers in primary education. These software help the teacher’s work to get children as close as possible to the education environment The use of integrated educational software that meets the required standards can facilitate the teacher's work by providing him with important information that may be lacking in the textbooks.
The educational software aims to create a pleasant and engaging teaching method through a wealth of possibilities offered by technology. Thus, children from the beginning of their integration into school desks are adapting more quickly and do not regard learning as a coercive.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info