Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία μάρκετινγκ των ελληνικών ξενοδοχειακών ομίλων.
Social media as a marketing tool for Greek hotel groups.
Date
2020-01-21Author
Κανδυλάκη, Ελευθερία
Kandylaki, Eleftheria
Χιώτη, Ευαγγελία
Chioti, Evangelia
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείων μάρκετινγκ των μεγάλων ελληνικών ξενοδοχειακών ομίλων. Αρχικά αναλύεται το φαινόμενο του τουρισμού, οι βασικές αρχές του, καθώς επίσης και τα είδη του τουρισμού. Ακόμα, περιλαμβάνεται το κομμάτι του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, ο τρόπος με τον οποίο αυτό δομείται, η στοχοθεσία που πρέπει να έχει ώστε να είναι επιτυχημένο και το μείγμα των συνθετικών στοιχείων του. Στη συνέχεια, παρατίθεται η ανάλυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Διακρίνονται τα δημοφιλέστερα μέσα, ενώ παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης τους, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο αυτή μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική συμπεριφορά. Στο κύριο κομμάτι της εργασίας, συμπεριλαμβάνονται τα κεφάλαια ανάλυσης της μεθοδολογίας της έρευνας που διεξήχθη, και η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας αυτής, μέσω πινάκων συγκριτικής παρουσίασης και σχολίων. Τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από τη διαδικασία μελέτης της χρήσης των κοινωνικών μέσω από τους ξενοδοχειακούς ομίλους. This thesis deals with the issue of utilizing social media as a marketing tool for the major Greek hotel groups. Initially the tourism phenomenon, its basic principles, as well as the types of tourism are being analyzed. The hotel marketing is also included, the way it is structured, the targeting it needs in order to be successful and the mix of its components. Next comes an analysis of social media. The most popular media are outlined, while the advantages and disadvantages of using them are presented, as well as how they can influence consumer behavior. The main part of the paper includes the analysis chapters of the research methodology carried out, and the presentation of the results of this research through comparative presentation tables and comments. Finally, there are presented the conclusions drawn from the process of studying the use of social media by hotel groups.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info