Show simple item record

Social media as a marketing tool for Greek hotel groups.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚανδυλάκη, Ελευθερίαel
dc.creatorKandylaki, Eleftheriaen
dc.creatorΧιώτη, Ευαγγελίαel
dc.creatorChioti, Evangeliaen
dc.date.accessioned2020-01-21T20:34:05Z
dc.date.available2020-01-21T20:34:05Z
dc.date.issued2020-01-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/9254
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείων μάρκετινγκ των μεγάλων ελληνικών ξενοδοχειακών ομίλων. Αρχικά αναλύεται το φαινόμενο του τουρισμού, οι βασικές αρχές του, καθώς επίσης και τα είδη του τουρισμού. Ακόμα, περιλαμβάνεται το κομμάτι του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, ο τρόπος με τον οποίο αυτό δομείται, η στοχοθεσία που πρέπει να έχει ώστε να είναι επιτυχημένο και το μείγμα των συνθετικών στοιχείων του. Στη συνέχεια, παρατίθεται η ανάλυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Διακρίνονται τα δημοφιλέστερα μέσα, ενώ παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης τους, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο αυτή μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική συμπεριφορά. Στο κύριο κομμάτι της εργασίας, συμπεριλαμβάνονται τα κεφάλαια ανάλυσης της μεθοδολογίας της έρευνας που διεξήχθη, και η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας αυτής, μέσω πινάκων συγκριτικής παρουσίασης και σχολίων. Τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από τη διαδικασία μελέτης της χρήσης των κοινωνικών μέσω από τους ξενοδοχειακούς ομίλους.el
dc.description.abstractThis thesis deals with the issue of utilizing social media as a marketing tool for the major Greek hotel groups. Initially the tourism phenomenon, its basic principles, as well as the types of tourism are being analyzed. The hotel marketing is also included, the way it is structured, the targeting it needs in order to be successful and the mix of its components. Next comes an analysis of social media. The most popular media are outlined, while the advantages and disadvantages of using them are presented, as well as how they can influence consumer behavior. The main part of the paper includes the analysis chapters of the research methodology carried out, and the presentation of the results of this research through comparative presentation tables and comments. Finally, there are presented the conclusions drawn from the process of studying the use of social media by hotel groups.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία μάρκετινγκ των ελληνικών ξενοδοχειακών ομίλων.el
dc.titleSocial media as a marketing tool for Greek hotel groups.en

healMeta

heal.creatorNameΚανδυλάκη, Ελευθερίαel
heal.creatorNameKandylaki, Eleftheriaen
heal.creatorNameΧιώτη, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameChioti, Evangeliaen
heal.publicationDate2020-01-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/9254
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείων μάρκετινγκ των μεγάλων ελληνικών ξενοδοχειακών ομίλων. Αρχικά αναλύεται το φαινόμενο του τουρισμού, οι βασικές αρχές του, καθώς επίσης και τα είδη του τουρισμού. Ακόμα, περιλαμβάνεται το κομμάτι του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, ο τρόπος με τον οποίο αυτό δομείται, η στοχοθεσία που πρέπει να έχει ώστε να είναι επιτυχημένο και το μείγμα των συνθετικών στοιχείων του. Στη συνέχεια, παρατίθεται η ανάλυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Διακρίνονται τα δημοφιλέστερα μέσα, ενώ παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης τους, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο αυτή μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική συμπεριφορά. Στο κύριο κομμάτι της εργασίας, συμπεριλαμβάνονται τα κεφάλαια ανάλυσης της μεθοδολογίας της έρευνας που διεξήχθη, και η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας αυτής, μέσω πινάκων συγκριτικής παρουσίασης και σχολίων. Τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από τη διαδικασία μελέτης της χρήσης των κοινωνικών μέσω από τους ξενοδοχειακούς ομίλους.el
heal.abstractThis thesis deals with the issue of utilizing social media as a marketing tool for the major Greek hotel groups. Initially the tourism phenomenon, its basic principles, as well as the types of tourism are being analyzed. The hotel marketing is also included, the way it is structured, the targeting it needs in order to be successful and the mix of its components. Next comes an analysis of social media. The most popular media are outlined, while the advantages and disadvantages of using them are presented, as well as how they can influence consumer behavior. The main part of the paper includes the analysis chapters of the research methodology carried out, and the presentation of the results of this research through comparative presentation tables and comments. Finally, there are presented the conclusions drawn from the process of studying the use of social media by hotel groups.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία μάρκετινγκ των ελληνικών ξενοδοχειακών ομίλων.el
heal.titleSocial media as a marketing tool for Greek hotel groups.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordξενοδοχειακοί όμιλοι, τουρισμός, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ, Ελλάδαel
heal.keywordhotel groups, tourism, social media, marketing, Greeceen
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States